недеља, 8. фебруар 2009.

Čudesa nedoskočive antifeministkinje

Jedna koleginica, možda i najbolji student po proseku na Filozofskom fakultetu u Nišu, latila se ovih dana važnog posla, krenula je naime u borbu protiv feminizma.
Ne mogu žene biti jednake muškarcima, kaže ona, jer da je trebalo (žena i muškarac) da budu jednaki ne bi bili stvoreni različiti. ''Iako smo se izborili za društvo gde žene više nisu domaćice koje nemaju pravo na svoje obrazovanje, usavršavanje, svoju društvenu prezentaciju i slično, feministička blebetanja ne staju'', kaže koleginica i zaključuje da su priče o ženskim pravima tek ''zamke u koje mogu upasti samo iskompleksirane žene, ili na njih nasesti umno ograničeni ili dečje naivni''.
Ako uzmemo u obzir da je danas svaka osma žena u Srbiji izložena nekom vidu seksualnog zlostavljanja, svaka petnaesta silovana, svaka četvrta trpi fizičko nasilje a svaka druga psihičko, logično je da ovakvo koleginičino pisanije izazove neke reakcije.
Između ostalih i ovu
- navodim njen post u celosti kao i sve komentare ispod posta.
Oni koji su tamo cenzurisani nek izvole ovde
da (pristojno) komentarišu.

Daklem, sa strane nedoskočive
nam je došlo ovo:





Antifeministički traktat

Znam da zbog ovog rizikujem da izgubim neke drugarice... :) Ali računam na to da će najodaniji ostati uz mene (hvala takvima, ima ih još uvek, dragocenih), a istovremeno je ovo apel ženskim osobama da se osveste i shvate ozbiljno narušavanje društvenih sistema...
Imala sam neretko priliku da čujem kako ženske osobe, povedene svojim lošim iskustvima sa muškarcima u emotivnim vezama, o muškarcima se izražavaju negativno, a polazna tačka je čuvena, otrcana rečenica: ''Muškarci su svinje!''
I sama sam imala priliku da u ljubavnoj vezi budem razočarana, ali nijednog trenutka nisam svoju tugu (a više od toga, bes zbog povređene sujete ostavljene žene) odlučila da osvetim tako što ću najednom da zamrzim čitavu mušku populaciju i da ih svrstam u isti ''koš''.
Najpre zato što taj muškarac koji je u jednom momentu odlučio da prekine sa mnom, jeste jedinka, apsolutno slobodna da misli i oseća, ma koliko se to meni ne sviđalo.
Ljudi, a izrazito žene, imaju tako snažnu potvrdu da svi oko njih rade (misle, osećaju) onako kako su to one zamislile, da ih muškarci žele, obožavaju, jure ih... a one da biraju, uzimaju ili ostavljaju, po svojoj zamisli... ili ćefu... a sve zarad vlastitih potvrda u drugima, jer nisu sposobne da dovoljno dokaza sopstvenih vrednosti pronađu u sebi... Ženski i muški ego su, ipak, tematika koja zaslužuje posebnu, opširnu priču...
Dakle, žene, muškarac koji vas je ostavio je jedan, i nepravedno je da neko drugi trpi posledice zato što se vaša veza nije odvijala kako ste vi izrežirale!
Veliki problem je, takođe, što većina žena svoje mišljenje o muškarcima vezuje za emotivni život. U startu se pokazuju i kao uskogrude i malodušne (a i maloumne), jer svode život na samo tu sferu partnerskih relacija, bez da sagledaju muškarce i u drugim ulogama...
Legendarna rečenica ''Muškarci su svinje'' samo može govoriti o osobi koja je izgovara. Barem meni onda sve bude jasno sa kojom ''ženskinjom'' ja imam ''posla''.
Ako i jesu svinje - kažem ja - to je neka vrsta komplimenta za njih, budući da je nauka utvrdila da je svinja jedna od najinteligentnijih životinja... (o prljavštini koje svinja ostavlja za sobom - u narednom postu)
A postoji i ona replika koju volim da upotrebim kada me ženski nadobudni stavovi dovedu do tačke ključanja, a to je - ako su muškarci - svinje, onda su žene - kurve!
I tako, drage moje i dragi moji, onda(k) smo kvit!
Eto... i onda neko još veruje da nije apsurd pričati o jednakosti među polovima...
Priče o ženskim pravima su zamke u koje mogu upasti samo iskompleksirane žene, ili na njih nasesti umno ograničeni ili dečje naivni...
To je veliko podrivanje muško-ženskih relacija.
Vratiću se opet za trenutak na FB i njegove, već smorne, mrziteljske grupe.
Ime jedne od takvih je ''Vizuelni vodič kroz najuspelija otelovljenje u Srbiji''.
Ukratko: osnivač grupe je proveo dane i dane svog života usmeren na ono što ga u Srbiji iritira, prozivajući pevače, glumce, sportiste, voditelje kao neprikladne da se pojavljuju u sredstvima javnog informisanja i da zavređuju pažnju naroda... od kojih ni meni nisu mnogi simpatični, saglasna sam, ali to je prvenstveno i većim delom moj subjektivni stav i ne vidim razlog da ih mrzim, ili da ih uopšte pratim šta rade, ako mi već toliko pojavno smetaju... Administrator je, vidi se, informisan čovek, pitam se da li isključuje ''Pink'' koji toliko osuđuje (ni ja ga ne volim, ne gledam ga često iz tog razloga), ili fanatično sedi ispred televizora i mrzi sve što je van njegove mape sveta.
Ali, on je nebitan za naš život, baš kao i ''otelotovljenja moronizma''...
Interesantan je ''program'' koji nudi grupa, a koja podrazumeva da ste:
''borac za građanska prava
fanatičan branitelj seksualnih sloboda
filantrop bez rasnih ili sličnih predrasuda
protivnik svih religija naročito pravoslavlja
zastupnik ženskih prava naročito abortusa''
(Napomena: velika slova i znaci interpukcije u originalnoj autorovoj postavci su s namernom zamenjeni malim slovima bez uzvičnika na kraju.)
Ovde nailazimo na karakterističan paradoks, jer osoba poziva na toleranciju, a sama se prikazuje kao vrlo netolerantna prema svemu što, po njegovom shvatanju, odskače od normalnog pravila ponašanja. (Kažu da gde su najveće zabrane, tamo su i najveći otpori, a gde su najveće slobode, tamo su najveća ugnjetavanja, fino upakovana, razume se... Zato mi je simpatična replika iz kultne serije ''Otvorena vrata'' kada kažu da je demokratija ''teror nad manjinom''...)
A i ako kaže da je protivnik religija - bolje je reći - protivnik religijske mržnje, jer nisam sigurna da je moguće iskoreniti priklanjanje religijama, a i ne vidim razlog zašto i kako bismo destruktivnošću smanjili destruktivnost izazvanu verskom mržnjom. zašto dodaje ''naročito pravoslavlja''? To otkriva njegovu mržnju prema istom, izdvaja pravoslavlje od ostalih religija, što bi značilo samo jedno - NETOLERANCIJA!
Poslednja stavka je za ovaj post najbitnija.
Naravno da nisam to da se abortus zabrani, jer bolje i abortus nego neželjena trudnoća od koje posle pati i dete, i njegovo okruženje, i celokupno društvo...
Ali šta znači to - biti zastupnik ženskih prava?
U poslednje vreme sve se više favorizuje ta priča o nasilju u porodici. Pritom, kada se o tome govori, pod tim se podrazumeva samo zlostavljanje (i to fizičko) nad ženama. Često se navodi primer ono dvoje učesnika iz emisije ''48 sati svadba'', gde oni javno pričaju o tome kako on ponekad nju udari... a i ona mu ne ostaje dužna... To je izazvalo takve napade na Tijanića, kao da ih je čovek platio da oni to izjavljuju, a ne da je to njihova misao... i volja!
Nesumnjivo da je reč o patološkim slučajevima, ali ako ovo dvoje uživaju u tom obliku patologije, ko će njima da objasni da to što rade jedno drugom apsolutno nije normalno... Za njih je to način iskazivanja ljubavi, za njih to nije zlostavljanje...
Svaki put kad neko podigne ruku na nekoga - to jeste zlostavljanje!
Neću da pominjem snimke gde žena krvava i u modricama pokušava da pobegne od muža...
Međutim, zašto mi, pored te opravdane priče o ugrožavanju ženskih sloboda, ne bismo započeli i priču o ugroženim muškim slobodama???
Ja smatram da postoji i psihičko zlostavljanje, i za razliku od fizičkog, to je ono što žene najčešće primenjuju nad muškarcima. To su ona ženska zvocanja, sitničarenja, histerisanja,...
Zar i ti muškarci ne trpe nešto?
Ovde, na Balkanu, naročito se insistira na priči o modelu muškarca-balkanca. (Evo kako jedna od multidržavnih televizija razmatra pitanje balkanca... kliknite da biste videli link...)
Te priče su u najmanju ruku ''naduvane'', pohabane i sve manje ''piju vodu''...
Muškaraca koji se podvode pod taj tip ''balkanusa'' možete naći i na svim krajevima sveta... Preforisali su Srbe da samo oni biju žene, piju, ne trezne se, lenji, štrokavi, nacional-šovinisti...
Frapantan je podatak koji mi je dao moj prijatelj Franc (pominjan u mom prvom postu) prilikom sumiranja svojih utisaka iz Srbije. Rodom Švajcarac, živi u San Francisku, on kaže kako žene u Srbiji uživaju veća prava nego u ovim dvema, navodno, razvijenim zemljama.
Da li ste znali (nisam sigurna da li je reč o Švajcarskoj ili Kaliforniji, pitaću): žena i muškarac za isti posao koji obavljaju, ne dobijaju istu platu...?
Prilično je škatljivo govoriti o nekoj ravnopravnosti, jer žena i muškarac ne bi ni postojali kao zasebne vrste da je trebalo da budu jednaki. Najpre nas odvaja fizičko telo kao specifična odlika - ako krenemo od banalnih činjenica. Sledeći, viši nivo jeste psihologija, i već tu se muškarac i žena nepomirljivo razilaze.
Ali kada nam je već dato da živimo skupa, kada jedino taj spoj muškarac-žena omogućuje produžetak ljudske vrste (ljubav ostavljam po strani, kako ne bih dovela sebe u pogrešnu konotaciju da se dotičem prava homoseksualaca... to je druga tema i ne tangira me), onda je potrebno stvoriti - ne ravnopravnost (rečeno zašto je iluzorno), već balansnu tačku oko koje bi se vrteli žena i muškarac, ostvarujući neko jedinstvo.
Ne mislim da postoji zvanična i oštra podela na muške i ženske poslove, ali postoje određeni arhetipovi - šta bi to trebalo žena da bude, a šta muškarac. Ovo znači nešto mnoooogooo dublje od pukog i praznog raspredanja dokonih feministkinja o podeli poslova.
Feminizam se deklariše kao protivnik patrijarhalnog društva, što uopšte nije tačno.
One se bore - svesno ili nesvesno - protiv instistucije porodice, u kojoj bi muškarac bio neka vrsta porodičnog stuba. Iako smo se izborili za društvo gde žene više nisu domaćice koje nemaju pravo na svoje obrazovanje, usavršavanje, svoju društvenu prezentaciju i slično, feministička blebetanja ne staju.
Najveći problem je što je muškaraca danas i statistički manje nego žena, a dodatno se gubi kroz nametnute tendencije da se uništi njihova ''muškost'', bolje rečeno ''muževnost''.
U domu i muškarac i žena su stubovi, na svoj, osoban način. Muškarac je, prirodno, više taj koji treba da ulije sigurnost među članove porodice.
A onda se pojavljuju žene - ''emancipovane'' - koje bi sve same... SAMODOVOLJNE... Na muškarce gledaju kao na niža bića, bezvredna, eventualno služe samo tome da, prosto rečeno, ''naprave dete''. I posle toga, kao i pre toga, oni su svinje.
Tako se muškarac, polako ali sigurno, namerno ili nenamerno, uz pomoć medija i feminističkih sekti, gura u ličnu nesigurnost, kukavičluk, slabost,...
Tako on postaje suvišna kategorija na ovoj planeti...
A mi, žene, postajemo, opstajemo i ostajemo gospodarice, sposobne da žive bez muškaraca (jer potreba za njima je jadna i glupa), a više od samačkog življenja - sposobne da ih programirano, sistematski, ispijaju i ubijaju... do konačnog trebljenja...
Zar je nemoguće biti dvostruko sposobna žena - sposobna u smislu samostalnosti i sposobna za život udvoje?
I onda neka mi još neko prospe priču o jednakosti među polovima... taj će, izvinite na iskrenosti i izrazu, to prosipano i sam da - poliže...
Još jedan deo iz serije ''Otvorena vrata'', vezan za temu koju sam pokrenula, jeste razgovor između Voje i Milice u epizodi ''Amnezija'', kada Cakanu udaraju najpre tiganjem, pa onda postaje turbo folk pevačica, a onda odlučuju da je udare knjigom, ne bi li doživela promenu na bolje... I ona postaje - feministkinja.
Tada Voja kaže: ''Ja sam čuo da su feministkinje napredne žene.''
Milica: ''One jedu muškarce.''
Paaaa... žene... ako već ne umete da se izborite za korektnu saradnju sa muškarcima... vaš problem... rešavajte ili idite u feministkinje, na obuku i ispiranje mozga...
Želim svima sreću u pronalaženju sebe!
APEL MUŠKARCIMA:
Ovom prilikom pozivam sve muškarce (koji se tako osećaju), bez obzira na godine i status u društvu, da spreče (a ne leče) napade na nih, da ne budu nasilni i prosti (čime bi aktuelnim feminističkim sastavima pružili materijala da veruju da su u pravu), već da sačuvaju Muškarce u sebi uprkos nagrizanju njihovih osnovnih funkcija, sačuvajte se kroz snagu (duha) i toleranciju...
Hrabrost, stabilnost i svest o sebi - da nas ne prevare oni što bi da razore iskonske muško-ženske sklopove...
ZAJEDNO MOŽEMO BOLJE!
Ovu poruku prosledite vašoj braći, rođacima i drugovima. :)
Ja sam uz vas!
_________________________________________________________________



КОМЕНТАРИ:

alektrich је рекао...
Neću dužiti.
Poenta je da se feministkinje bore za ravnopravnost polova, ALI samo u onim oblastima gde im to odgovara.
Gde im ne odgovara ravnopravnost? Onde gde se ispoljavaju obaveze muškaraca prema njima kao slabijem polu. Dakle, priznaju da su slabiji pol samo kad im to odgovara. :)
Kada treba da se donose važne odluke, da se ispolji autoritet, onda smo jednakih snaga... naravno.
Bravo, Milice, muškarci su ponosni na tebe :)
Usuđujem se da govorim u ime svih. ;)
28.01.2009. 07.10
_________

Nedoskočiva је рекао...
Opšti neki zaključak bi bio da dolazi era žena i da je borba za ravnopravnost klizav teren... to je više borba za prevlast, a žene vrlo agresivno nastupaju u toj borbi... I tako... Boreći se za prava gde im odgovara, može doći do diskriminacije - muškaraca...
Istorija se ponavlja, samo u obrnutom smeru...
Živi bili, pa za 30, 50 godina da vidimo kako se odvija...
Hvala, Tričko, volim da čujem tvoj komentar.
:)
28.01.2009. 07.53
______

Stevan је рекао...
Упутили су ме на овај блог и хтео сам да прокоментаришем јер сам члан једног феминистичког удружења али када сам видео да си обрисала пост који је оставила Sleepy предомислио сам се.
Кад ти кажу да ниси у праву ти прибегенеш цензури.
Свака част!
То је таааааако традиционално,
таааааааааако српски!
03.02.2009. 20.29
__________
Vesnaja је рекао...
STEVANE, JA SVE POSTOVE PROCITALA.
KOLIKO SE ONA SAMO ZALI,
KOLIKO JE SVET NEPRAVEDAN PREMA NJOJ!!!
I JOS CENZURISE.
SJAJNO!
A SVI ZNAMO
DA JE ONA SAMO
CERKA SVOGA OCA,
ZNAJUCI JOJ OCA,
ZNAM KOLIKO JOJ JE ''TESKO''!
03.02.2009. 20.31
_____________
Nedoskočiva је рекао...
Stevane,
Razumem da se vi, koji ste članovi feminističkih društava, nalazite uvređenim, iako sam se ja samo jednim delom vezala za feministička društva, a cilj mi je bila opšta priča o odnosima muškaraca i žena, koja su dosta poljuljani. Priznajem da sam bila oštrija, takva sam kada pišem, da uživo razgovaramo, uverio bi se da nisam tako jednostrana kako sam to tendenciozno htela da ostavim utisak.
Ljudi koji me poznaju, u neku ruku su bili iznenađeni ovim mojim postom, jedni su me podržali, drugi iskritikovali, ali niko me nije vređao, jer znaju kakva sam osoba i znaju da sam daleko od netolerantne i nerazumne osobe, a ponavljam, namerno sam napisala takav post.
Najveći problem je što se ja nisam u to unela toliku emotivnost kako ste vi prihvatili ovaj tekst, da sam stavila smajlije na nekoliko mesta, situacija bi bila drugačija.
Što se tiče sleepy, ovom prilikom joj se izvinjavam, obrisala sam, jer se njen komentar nije odnosio na post(ove), već na vređanje mene. Devojka (žena) me uopšte ne poznaje i nema pravo da iznosi takve zaključke o meni. Mada me i ne tangiraju, ja sam iznela svoje mišljenje, izvinjavam se ako je nekom zasmetalo i hvala onima koji su spremni da me civilizovano osude ili pohvale i da blogovanje shvate kao način komunikacije. To bi značilo poštovanje individualnosti. Ja nikog pojedinačno nisam vređala, a ni grupno (mislim na feministička društva), reakcije su vam preterane i suvišne i odraz su slabih nerava i slabih argumentacija.
Bilo je logičnije da mi kažeš da odem da posetim ta feministička društva, pa da ih onda osuđujem...
Ako sam ja uopšte osuđivala njih, a ne neki nad-sistem, nevidljiv za mnoga oka...
Ako sam uopšte ikog osuđivala!
04.02.2009. 11.07
_______________
Nedoskočiva је рекао...
''KOLIKO SE ONA SAMO ZALI,
KOLIKO JE SVET NEPRAVEDAN PREMA NJOJ!!!''
Nasmejaću se samo.
:))))))))))))))))))))
Ne znam gde sam se ja žalila???
Ja uživam u svetu, čak i onda kada govorim o stvarima koje mi se u njemu ne dopadaju.
I uvek se radujem, za sve što radim, za sve što vidim oko sebe...
Čak i ovako, kada ti kažeš neke stvari, mene to ne ljuti, već me nečemu uči - o tebi, meni, životu... i uvek inspiriše da budem bolja osoba.
Vesna, Vesna...
Nije ni tebi lako...
To jest, nije tebi lako kao meni, budući da ti nisi (samo) ćerka svoga oca...
''A SVI ZNAMO
DA JE ONA SAMO
CERKA SVOGA OCA,
ZNAJUCI JOJ OCA,
ZNAM KOLIKO JOJ JE ''TESKO''!''
Zna i moj otac tebe.
04.02.2009. 11.20
___________
Nedoskočiva је рекао...
Ja sam ovde, uzgred, htela da čujem komentar nekoga ko je član feminističkog društva, da me argumentovano ospori, ali razočarana sam da su neki reagovali kao radikali u Skupštini...
Verovatno je to odlika demokratskog društva...
Ovo nije mesto gde će neko da meni priča da li sam ja pametna ili ne, da li sam lepa ili ružna,...
Sleepy je obrisana iz razloga što su njene reči bile prikladnije za uličnu, a ne intelektualnu raspravu.
Mada, neka piše ko šta hoće...
Amin!
04.02.2009. 11.25
__________
sleepy је рекао...
Администратор блога је уклонио овај пост.
04.02.2009. 20.45
_________
Nedoskočiva је рекао...
Sleepy očigledno mnogo meni zavidi.
Na plitkosti ili tatici, tek, srećna sam zato...
Ostavila bih njene komentare, ali devojka očigledno mesto za komentarisanje posta shvata kao mesto gde treba da leči sebe... kompleksa više vrste, ljubomore, nerazumlja, ograničenosti...
Meni je drago da ja ne znam ko si ti, sleepy.
A žao mi je što ti znaš ko sam ja. Ili što misliš da znaš ko sam ja.
05.02.2009. 01.07
_________
Nedoskočiva је рекао...
Za ostale, ukratko: sleepy kaže da nema vremena da ide od rečenice do rečenice i da komentariše moje gluposti.
Ali zato ima vremena da komentariše - mene. :)
Od mržnje teško da može da ima vremena za bilo šta u životu lepo i pametno. Gubi vreme na mom blogu. Ili neka se oglasi argumentovano, ili neka radi nešto kvalitetnije i bolje...
Tvoje vređanje govori više o tebi nego o meni.
Nije meni glupo da prepričam da ti misliš da sam glupa...
Jer, najzad, kome i zašto je važno šta ti misliš o meni... Zbog tebe neće oni koji me vole da me zamrze, ili obratno.
Bilo je lepo da me argumentima oboriš i da pokažeš da nemam pojma o ovom o čemu pišem. Ali ti nisi iskoristila tu priliku. Odlučila si da svojim impulsivnim komentarima pokažeš da si gluplja od mene. Čak i kada je to nemoguće. :) Činiš čuda, ženo. :)
Bavljenje time kakva sam ja osoba je irelevantno, a naročito time ko mi je otac.
Ovim sam ja završila komentarisanje ovog posta.
05.02.2009. 01.54
______________
Stevan је рекао...
Ти си се везала за цео женски род,
не само за феминистичка удружења:
Priče o ženskim pravima su zamke u koje mogu upasti samo iskompleksirane žene, ili na njih nasesti umno ograničeni ili dečje naivni...
Prilično je škatljivo govoriti o nekoj ravnopravnosti, jer žena i muškarac ne bi ni postojali kao zasebne vrste da je trebalo da budu jednaki...
Iako smo se izborili za društvo gde žene više nisu domaćice koje nemaju pravo na svoje obrazovanje, usavršavanje, svoju društvenu prezentaciju i slično, feministička blebetanja ne staju...
Треба да те буде срамота!
И још нас називаш радикалима,
шта си ти са оваквим изјавама,
СРС, ДСС или можда СНС?
Требало је да аргументима идемо против твојих ставова?
Али твоји ставови иду против здравог разума!
Друге коментаре ниси брисала,
само оне које је оставила Sleepy.
Зато што је рекла истину?
Говорим о првом посту јер друге нисам успео ни да прочитам.
Навела је она ипак неколико аргумената, а чак и да није, зар немамо чак ни то право да кажемо да пишеш глупости?
Да ли си имала на том факултету Социологију? Да ли си читала понешто, да ли си жива, да ли се крећеш мељу људима, отвори очи!
И шта ово значи ''да сам додала неки смајли'', ''да сте ме упознали'', о чему се ту ради, шта то говориш, као да си нека Пинк водитељка?!
У ово друго, лично, не желим да улазим. Не знам ко си. Само знам да студираш књижевност и да си из Ниша. Претпостављам да ти је отац неки професор и да зато имаш 10.00 просек и да си зато тако пуна себе, претпостављам да је Весна на то пуцала. Не знам, не тврдим, можда и штребаш, али очигледно неке ствари ниси штребала, или их ниси разумела.
Ја судим на основу твојих постова а све сам их прочитао.
Ниси упозната довољно са тим о чему причаш, нелогичне закључке изводиш, нема ту ни и од интелектуализма а показујеш и дозу неписмености.
Ово није увреда, већ констатација - ако ћеш наследити оца и постати професор (то је у Србији изгледа наследна титула), јадни ти студенти.
Образуј се мало,
ослободи се религије и других догми,
отвори очи и ум!
Мислим да је довољно речено,
моје пријатељице су биле у праву,
овде не треба губити време,
ти се правиш да нас не разумеш или нас стварно не разумеш
и настављаш по истом шаблону.
Ето, ја увек покушавам криве дрине да исправим. Доста је било и тога.
Одјава и поздрав!
06.02.2009. 20.07
______________
Stevan је рекао...
ПС: Мислим да није у реду што претиш Весни. Зна је твој тата? Хоће ли сад да је обара хиљаду пута, хоће ли да јој загорча живот? Види се ко је радикал, боље да те не упознајемо, ишамарала би нас све и полила водом... Тужно.
06.02.2009. 20.13

_____________

Nedoskočiva је рекао...
Pretim...?
Haha...
Kome? Vesni? Ko je to biće? Ko je ona za mene i mog tatu? :)
Iz rečenice ''Zna i on tebe'', vi zaključujete da joj pretim... Vidi se na koji način vi tumačite ono što čitate... uvek u pravcu mržnje...
Stevane... Moram da kažem da si za sve u pravu... Ubedio si me...
Tvoj nastup je bio intelektualan i pismen, vidi se da umeš da odgovoriš sagovorniku, da si odmeren, kulturan i naravno, iznad njega. Uz, doduše, malo blebetanja i meketanja.
Ali, otvorio si mi um i oči. Da vidim bolje ko ste vi... a ko sam ja...
Svakako nedoskočiva i neprikosnovena, hvala tati i mami! :)
Ostvarujem srpski san... :)
07.02.2009. 02.11
_________

Nedoskočiva је рекао...
Hvala i Tomi, Koštunici, Vučiću, Šešelju...
(ali i Tadiću, lep čovek, lepota inspiriše :P)
Hvala profesorima na fakultetu...
Hvala neznanju sociologije...
Hvala nezdravom razumu...
Hvala religiji, posebno Ocu Bogu, Njegovom sinu i Svetomu duhu, amin!
:))))))))))))))))))))))
Hvala svima i svemu koji me sprečavaju da budem intelektualka. I time da uđem u red Velečasnih i Velikosvesnih: ...
(mrzi me da pišem njihova imena)
Neka vam je svima večna slava i hvala!
P.S. Hvala Tričku što mudro ćuti... :D :D :D
Tričko, ti to po sistemu: ''Samo vas gledam(o)''? ;)
07.02.2009. 02.40
_________________

Vesnaja је рекао...
I JA SAM TO SHVATILA KAO PRETNJU.
NE BOJIM SE,
NEK KRENU I TATA I CERKA ZAJEDNO U NAPAD!
ZNAM DA SE BRANIM!!!!
07.02.2009. 16.08
____________

alektrich је рекао...
"P.S. Hvala Tričku što mudro ćuti... :D :D :D
Tričko, ti to po sistemu: ''Samo vas gledam(o)''? ;)"
Najbolja strategija... A i zanimljivo je moram priznati. ;)


07.02.2009. 19.11

______________
Sava је рекао...
Vratih se iz grada, Snežana mi poslala poruku i evo me opet na antifeminizmu.
Vidim ja da je đavo ovde odneo šalu...
Posle antifeminističkog traktata i svih ovih komentara, ja sam baš ljut i baš razočaran.
Na prvom mestu u autorku bloga.
U Švajcarskoj su žene manje plaćene, to mene ne iznenađuje jer im je Švajcarska pravo glasa dala tek 1971. Iznenađuje me da to, Milice, ne znaš i iznenađuje me da ne znaš da su žene manje plaćene i u Srbiji! I to za četvrtinu manje no muškarci. Dalje, iako smo potpisnici raznih dokumenata o pravima žena, mi nemamo 40% žena na rukovodećim položajima, nemamo 40% žena u Parlamentu a dužni smo da imamo. Samo žene ispituju na razgovoru za posao o bračnom i porodičnom stanju, muškarce ne. Ako imaš decu, ako si trudna, čak ako izjaviš da si ''u stabilnoj vezi'' zaboravi na posao, jer neće neki muškarac direktor da plaća tvoja porodiljska odsustva! Svaka osma žena u Srbiji je bila izložena nekom vidu seksualnog zlostavljanja, svaka petnaesta
je silovana! Da li su to kurve, Milice, da li su to droce? Svaka druga trpi fizičko nasilje a svaka druga psihičko. Samo trećina njih sme da prijavi to nasilje. Mora da su to te žene koje ''zvocaju'' muškarcima i tako ih ugrožavaju?
Ti si braniteljka muškaraca. Pa bravo, mora da si ponosna, napravi im neku sigurnu kuću gde će biti oslobođeni ženskog zvocanja, gde će da ih služe neme žene, koje će moći slobodno da lemaju kako žele. Stevan je tu u pravu. U ovakvoj situaciji pisati ovakav tekst - i treba da te bude sramota!
Navela si ''48 svadbu'' i iskrivila stvar - ''i ona njemu ne ostaje dužna''? Ma jelte? Gde smo to videli? To si okarakterisala kao nešto što se tiče primitivnih ljudi, meni si rekla da ''niko ne može te žene da ubedi da je to loše''? Da li je moguće? Da li je moguće da niko Srbiju ne može da ubedi da Javni servis ne sme da finansira jednog nasilnika, da Tijanić treba zbog toga istog minuta da leti? Ne, mlađahna voditeljka je u dva minuta od mladoženje nasilnika napravila novog čoveka. Kao što si ti od svog posta htela da napraviš novi dodajući mu ''malo smajlija'' ili ''možda menjajući naslov''?
Ma o čemu se tu radi?
Kakvo je to ludilo?
I krenula si sa vređanjem prva.
Reći za nekog da ''blebeće'' je uvreda. Mogla si da očekuješ i gore reakcije. Neko se bori i za sebe i za tebe i za sve a ti napišeš antifeministički traktat jer ti smetaju ta ''blebetanja''. Ako ti ne uviđaš kakvo je stanje u zemlji i zašto nam je feminizam potreban, onda zaista i živiš pod staklenim zvonom. I to nije lično, nije uvreda (vidim da sve podvodiš pod uvredu), to je ''utvrđivanje činjeničnog stanja''.
Te rasprave oko tate, protekcije i sl. ne želim da komentarišem. Činjenica je da su deci profesora/direktora/... bar neka vrata više otvorena i činjenica je da će ta etiketa ''tatino čedo'' dugo da ih prati. Oni svojim radom treba da se protiv toga bore a ne ovakvim razračunavanjima - mislim na ''i moj tata zna tebe'', to liči na pretnju, posebno ako je Vesna njegova studentkinja.
Stevan ne ''blebeće'' niti ''mekeće'', obrazovaniji je a i pismeniji i od tebe i od mene (npr. bode mi oči da si se učlanila u neku grupu na fb-u samo da bi im rekla da se ne kaže ''grešci'' a baš se tako kaže, kaže se i ''vrtešci'' a ne vrteški kako si napisala u najnovijem postu) i nema na čemu da ti zavidi, ni on ni Sleepy.
Nisi neprikosnovena niti nedoskociva. Btw, to je strašno pretenciozan naziv za blog, takvi su i tekstovi, iako tvrdiš da je ''to tek tvoj lični stav''. Pretenciozni i na neki način neljudski. ''Ne tangira me'', to si nekoliko puta rekla, ne tangira te šta Sleepy kaže, nek piše šta hoće, ali joj opet obrišeš post.
Ništa tebe ne tangira, samo droce i feministkinje.
''Ljubav ostavljam po strani, kako ne bih dovela sebe u pogrešnu konotaciju da se dotičem prava homoseksualaca... to je druga tema i ne tangira me'' - e pa treba da te tangira, mora da te tangira jer si živa, jer si ljudsko biće!
Možda i ja oštro ovde nastupam ali nakupilo mi se, od antifeminističkog traktata, preko reakcija na isti, do onog jutra i poruke ''Je li ti, kolega, ti mi dovodiš one ljude na blog što mi vređaju oca?'' - i posle ''pojašnjavanje tona''?! To je takav primitivizam da ja nisam znao kako da reagujem. Sve je OK, nismo u svađi, ali ne smeš sebi takve stvari da dopustaš.
Trudiću se da više ne dolazim na ovaj blog što i drugima koje (ne)doskocivi postovi nerviraju preporučujem. Reagujmo/te citirajući to na svojim blogovima, pokrećući rasprave tamo, ovako se to svede, što reče Stevan, na ispravljanje krivih drina...
Pozdrav svima
i odjava!


07.02.2009. 20.57

5 коментара:

  1. E, Savo, Savo...
    Mnogo si mi ti veliki značaj dao.
    :)

    Najozbiljnije mislim: hvala ti što si prebacio raspravu kod sebe.

    Zaista imam i suviše pozitivne energije da sada pokazujem i dokazujem da nisam pričala o tome da žene treba da budu silovane, maltretirane...
    Govorila sam o drugom aspektu muško-ženskih odnosa.
    Sigurne kuće za žene su nešto najbolje što su država i društvo napravili u poslednjih... ne znam ni ja koliko godina...
    Ja sam bila izrevoltirana nekim drugim feministikanjama i vređanjima muškaraca bez realne osnove. (Dodatno revoltirana grupom koja se zalaže za seksualne slobode, a onda podrugljivo priča o drugačijim seksualnim opredeljenjima ili fizičkom izgledu nekih javnih ličnosti u Srbiji, što je vrlo ružno i sramno, nisu ti ljudi krivi što su takvi i što ih je televizija napravila na ''zvezde'', a najmanje smeju da se osećaju krivima ako su homoseksualci; ovo ''Ne tangira me'' odnosilo se na drugo, želela sam da predupredim time otvaranje rasprave o tome, pošto znam da postoje ljudi, moji prijatelji i poznanici, koji bi se uhvatili za to i sukobili, a ne želim da polemišem o tome, izrekla sam svoj stav i kraj).
    Ali kad sam pisala tekst, umnogome sam pokušala da se našalim i karikiram, pogotovo u apelu muškarcima. Tričko je to, kao prijatelj koji zna moj pravi stav o ljudskim pravima i slobodama, shvatio, znao je koji sam aspekt uzela u razmatranje, zato i nije hteo da nastavi uključivanje u raspravu kada je video da ste vi moj JEDAN aspekt priče preneli na neko drugo polje, u vaš stoaspektni debatni svet.

    Ovde možete da pričate o ženskim pravima koje ja nisam ni dovela u pitanje, ali i time kakav sam student, kako mi je otac profesor, itd...

    Savo, bilo bi pametnije da si napisao jedan pravi feministički traktat, s obzirom na tvoju informisanost i znanje. Da si dao kratak pregled onoga što su feministička društva uradila, a ne sumnjam da jesu, jer od vas i vaših ''trabunjanja'' zbog mojih ''čudesa'' ne može čovek ni da kaže da zna ponešto i o tim akcijama i o korisnim stvarima što su uradile i za koje se bore...
    Od priče o poremećenim muško-ženskim, pre svega partnerskim odnosima, vi ste otišli u omiljeno vam sociologiziranje...

    Moja je prava pokretačka misao u ovom tekstu skirvena i suptilna za vaša gruba, jednostrana i previše nepotrebno vatrena shvatanja.
    Do moje misli samo oni koji me više pozanju, mogu da ''doskoče''.
    Vi sve crnite ili belite. To je vaš nebojni svet.

    Ne znam da li sam se razočarala u tebe ili si mi postao dodatno drag što i dalje nalaziš snage i volje da pričaš o mom, kako reče, stupidnom postu, a i o meni. :)

    Biće da sam ti stvarno simpatična sa sve mojim antipatičnim postom o (anti)feminizmu. :)

    Pozdrav i odjava!

    I još jednom hvala za nastavak komunikacije ovde! Iskreno.

    ОдговориИзбриши
  2. Nastavljamo sa prenosom
    (pošto je Milica TAMO ipak dokazivala:):

    Nedoskočiva је рекао...

    Savo...
    Ja sam se u postu odmah izdvojila od žena koje su psihički ili, ne daj Bože, fizički maltretirane...
    No, ti si pročitao to što si hteo da pročitaš, proveo ga kroz svoj sistem i sada je sve moje objašnjavanje dalje šta sam zapravo mislila - rasipanje moje energije...
    Što se tiče Vesne, napisala sam ''Zna i on tebe'', misleći da joj kažem - ŠTA S TIM što zna ko mi je otac, pa time automatski zna i kako je meni ''teško''... ''Zna i on tebe'' i šta je to za ovaj svet bitno ako i ona njega zna i on nju zna...
    Ludost, drskost... ali ne znam kako je Vesna došla do toga da je važna... da li misli da me je uvredila, pa rasplakala ''tatinu ćeru'', pa ja odamh otrčala kod tatice da mu kažem kako me jedna seka dira... Haha...
    Moj otac nema šta da se sveti Vesni niti bilo kome, on ima zaista pametnija posla...
    Ali, rekoh: vi pročitate nešto i shvatite ga na svoj način.

    Grupu u koju sam se učlanila, a koju ti spominješ, i ''grešku'' na koju sam ukazala, to je namerno napisano, eto, daješ sebi za pravo da se javiš i da procenjuješ, ne znaš ni šta je u pozadini, ne znaš ni da su administratori grupe moji dobri prijatelji i da je sve jedna interna šala... i sama grupa i ono što piše tamo...

    Što se tiče prava homoseksualaca, rekla sam da me ne tangira, jer u ovom trenutku ne nalazim zashodno da mislim i pišem o tome. Za njih mogu da kažem: neka rade šta hoće, meni ne smeta... A sada, da idem od čoveka do čoveka koji su protiv njih, da im kažem kako treba da ostave te ljude na miru ili im daju prava... hm, to ostavljam sociolozima i ostalim grupama koje se bore za ljudska prava...

    A grupa koju ti posećuješ, ''Virtuelni vodič...'', kaže da se zalaže fanatički za slobodu homoseksualaca, a komentari na slikama - sramota - te ovaj je peder... te Marija Šerifović kao muško... (pa šta???), da ne pričam o nekim vulgarnijim izrazima... Kakav paradoks! Što grupa ne utiče na takve komentare, što ne podseti te ljude da su se u grupu učlanili baš zbog poštovanja tuđih sloboda i različitosti?

    Ono što ja vama napišem - automatski je uvreda... pretnja... čak i ''Zna i on tebe''... haha... čudilo!
    Ono što vi za mene napišete je ''utvrđivanje činjeničnog stanja''. U redu je, ako vi tako kažete, nema potrebe da neko ne poveruje da ste u pravu. Vi ste kompetentni da utvrđujete činjenice. Na prvom mestu, jer ste nepristrastni, kulturni, umereni, demokratični (ne mislim na političko opredeljenje, da ne bude zabune),... o intelektualizmu neću ni da govorim... Ja sam ti rekla onog jutra da nigde nisam ni eksplicitno ni implicitno pomenula da sam intelekutualka, da bi mi neko napisao da sam ''kvazi-intelektualka''. Vi ste mi nametnuli ono što se vama pričinilo da sam ja istakla o sebi kroz blog. Hm, hm... Ne bih vam baš bila zahvalna da me ''krunišete'' titulom '' vašeg shvatanja ''intelektualke''.
    Ja sam znala da među takvim intelekualcima (kao što ste, recimo, vi), ja ne želim da budem.
    Hvala Bogu! :)
    (Pretpostavljam da spekulacije o mojoj religioznosti dolaze od Centra za crkvene studije... :) Ah, Bojović, Bojović,... :) Ljutila bih se na njega, ali mi je puno pomogao u studiranju na fakultetu, valjda čoveku mogu da se odužim slepom pokoravanju hrišćanstvu... usaglasićemo se oko ovog, zar ne? ;))

    ''Neodskočiva i neprikosnovena''... ovo bi neko bistrije dete na nivou četvrtog razreda osnovne škole shvatilo da je bila šala...
    Bez uvrede, Savo, ovo je samo konstatacija.
    Ako si ovo shvatio ozbiljno, onda mi je jasno mnogo toga u vezi sa tvojim zaključcima...
    I to je utvrđivanje činjeničnog stanja.
    Jer - činjenice i istina za mene - nisu činjenica i istina za tebe. A ti poštuj to što nismo jednaki, kada već veruješ u jednakosti među nejednakima. Budi dosledan svom slobodnom umu.

    Meni posetioci koji će da mi pišu o protekcijama i privilegijama koje imam zbog mog oca i o mom ocu stvarno nisu potrebni. I srećan im put...
    Moram da priznam da je tema ''Da li je u Srbiji nasledna titula profesora?'' zanimljiva, možete da uzmete mene za primer, pa da diskutujete o tom fenomenu...
    A mogu ja da pišem o toj temi, jer o feminizmu nemam pojma, ali su mi ''potekcije, urgencije, otvaranje vrata, nasleđivanja titula'' svakako bliže nego vama... :)))))

    Ono što ste vi pisali ovde o mom proseku i ''tatici''... to je više za tračarisanja i malograđanstvo u vašim privatnim kružocima, na vašim blogovima (zašto ne),...
    Ne mogu da odolim da ponovim: drago mi je da nisam takva intelektualka.

    Ja te jesam pozvala, da vidim ko su ti ljudi što su ogorčeni na mene i mog tatu, pa koriste blog da to saopšte... možda Vesna stvarno ima problem sa mojim ocem, možda sa sobom, možda sa mnom, možda joj treba pomoći...
    Za to ste zaduženi vi, njeni prijatelji.
    Nisi znao kako da odreaguješ iz drugih razloga. Ali to sve nije više važno... Ja sam dobila informacije koje sam htela...

    I da odmah bude jasno: niti ti zameram, niti se ljutim na tebe. Naravno da nismo u svađi.

    Ti imaš pravo da misliš i kazuješ.
    Pa čak i o meni: čija sam ćerka, koliki mi je prosek, kakva sam osoba,...

    To je takoooo... ljudski.

    A sa nedolaženjem kod mene na blog, razglasi, molim te, bila bih ti zahvalna... :) Doći će neki drugi ljudi, koji se ne vređaju lično ako im se ne dopadne nešto ili sve.

    Nisu mom svetu potrebni ti što padnu u vatru, pa izgore... Ja nisam pepeljara.

    Žao mi je što Radmila nema nalog, ona bi me oštro iskritikovala, ali bi znala bar za šta me kritikuje i kako da to uradi... Mada, ne znam kako bi to sa homoseksualzimom prošlo kod nje (hm, hm), a ne dao vam BOG DRAGI :)da joj uvredite Srpstvo, devojka u Nemačkoj već nekoliko meseci sarađuje sa Nemcima i ima malo više pojma od vas šta je ''takoooooo tradicionalno, takooooo srpski''...

    Ovako ostaje da se od izmišljenih ''napada'' (na vas, šta li???) ''branite'' - intelektualizmom, to se od vas očekuje.

    Na tom bojnom polju ste, ipak, sami.
    Nađite sebi slične.
    Ali čak ni tada nećete da budete srećni. I tada će nešto da vam smeta. I tada ćete da nalazite NEGATIVNE činjnice. One koje vama odgovaraju i koje vas, paradoksalno, hrane i uništavaju.
    Na takvu je frekvenciju podešena vaša misao.

    Nismo na istim talasnim dužinama.
    Srećom.

    Svako dobro, Savo!
    (Ali samo tebi, pošto druge lično ne poznajem... a ti i ja nikada nismo imali loš odnos, nema potrebe ni posle ovoga... To što gledamo iz različitih perspektiva ne treba da znači objavu rata... odjavu, možda, da... :))

    Eto, Savo... kažeš vratiš se iz grada i vidiš da je đavo odneo šalu... pa, ko te tera da ideš iz grada, kad vidiš posledice tvog nekoordiniranja raspravom... :)

    Đavo odneo šalu? Ma, nema đavola, ovo nas Bog iskušava. :P

    Razočaran u mene na PRVOM mestu? Jupi, prvo mesto! :) A ko je na drugom, trećem...?

    Osećam da je to Tričko. :)

    A za jutro kada sam te pozvala, sam si kriv... ko ti kaza da se probudiš pre deset... :P

    Pitanje je koliko si me ti slušao i šta si čuo... :) Vidim ja da si spavao na jednom uvu. :) Nekih se stvari uopšte i ne sećaš. :)

    Pozdrav svima što se odjavljujete!
    Hvala!

    :)))))))))))))))
    08.02.2009. 03.16
    _________________
    alektrich је рекао...

    "Razočaran u mene na PRVOM mestu? Jupi, prvo mesto! :) A ko je na drugom, trećem...?

    Osećam da je to Tričko. :)"

    Znači, Tričko je i na drugom i na trećem? :)

    Što bi se razočaravao u mene? Ne znamo se...

    P.S. Savetovao sam ti da ne brišeš komentare kakvi god bili. Poenta je da svako ima prava da izrazi svoje mišljenje, a kako će to učiniti, to je u njegovoj odgovornosti.
    Brisanjem komentara uskraćuješ ljudima pravo na kontraargument, a u tom trenutku samo brisanje postaje jači kontraargument od onoga što su napisali. Tako da... razmisli o tome.

    Pozz
    08.02.2009. 05.28

    ОдговориИзбриши
  3. I naravno moj odgovor!
    Au, valjda je kraj!

    Pošto moja mora da bude poslednja
    (jer sam muškarac?:), sad ću Vi ga nešto reknem:

    1. Blog se piše za sve, ne samo za prijatelje i čovek/ženezija koji/koja ga piše mora da se potrudi da sve bude jasno da onda čitaoci mogu posle da kažu, što reče Mira Bedara, ''sve ni je jasno''! Minimum 15 ljudi je čitalo tvoj post, samo je šestoro od njih feministički hm raspoloženo (jerbo ja drugosujem sa svakakvom sortom) ali su ga opet svi shvatili na taj način, čak i najgore ''konzerve'' I ničim ne koordiniram, niti mislim da ima potrebe da se komentarisanje bilo čega koordinira - apsolutna sloboda!

    2. Muško-ženski odnosi su zaista poremećeni, posebno zbog muškog nasilja, koje navedoh u prošlim ''javljanjima'',

    3. Ljudi treba da komentarišu slobodno tvoj post a ne da pišu feminističke traktate kao utuk na utuk, nisu obavezni oni da te edukuju, samo da kažu da u toj sferi nisi edukovana. I čemu nabrajanje zasluga feministkinja? Pa ti češ lepše živeti zbog tih zasluga, razmisliće dobro pre no što te pitaju na razgovoru za posao da li si ''u stabilnoj vezi'', imaćeš punu platu kad odeš na porodiljsko (Beograd a uskoro i Niš), imaćeš sigurnu kuću (ne dao Bog da ti zatreba) i moćićeš ako se politikom baviš da dođeš i do neke važne funkcije.

    4. Vizuelni vodič je odlična grupa gde ljudi mogu da se nasmeju i oslobode stresa, ako vređaju nekog, taj nas godinama vređa svojim moronizmom i nepovratno uništava srpsku kulturu. To ''muško'' i ''peder'' su kao komentar ostavljali baš pederi, što je dobro, posebno u slučaju Šerifovićeve, koja svoju homoseksualnost krije napadom na homoseksualce, što je licemerstvo najteže.

    5. Mene uznemirava antifeministički traktat posebno jerbo te znam! I ''nedoskociva'' ne smatram kao zafrkanciju, jer si ti po meni jedna vrlo ozbiljna osoba i sve što kažeš je ozbiljno!:P I ko je rekao da si intelektualka i kvazi-intelektualka osim ovih što si ih pobrisala? Ti si već sve nas svrstala u kvazi-intelektualce, tj. u ''intelektualce''. Mada po široj definiciji čovek koji slobodno razmišlja jeste intelektualac, po užoj to razmišljanje mora da bude u potpunosti originalno - u prevodu, umro Krleža, umro Kiš, umrla Sonja, nema više kod nas intelektualaca!
    I nemoj ti tu da nas sjedinjavaš i svima da nam se obraćaš odjednom, ja zaslužujem posebno obraćanje, bre!

    6. Ako je greški bilo zezancija, vrteški nije! Tebi i meni to može da se potkrade, Stevanu nikad nije i tu je bio u pravu, to je poenta:P

    7. Mani, molim te, dverjanina Bojovića, on je posebna priča, fin je on, samo je eto zabludela ovčica.;)
    I nema veze šta (ni)sam čuo onog jutra, bitno je šta sam pročitao. Ali, it's all in the past, što rekli Angličani, idemo dalje...

    8. Ljutim se, ako želite znati, pod broj jedan na Vas (celokupno Vaše delo), pod dva na Stevana (držao mi ''povišenim tonom'' jednosatnu lekciju kako treba birati prijatelje i poznanike ali za to ću mu već vratiti), pod tri na Sleepy (mogla je više da se potrudi, da bolje uobliči re-akciju svoju, borba bi jača bila).
    Vesnu ne poznajem.
    Na alektriča aka tićka se ne ljutim, pa on je baš super, to je moj čovek, za apsolutnu slobodu!

    9. Vidim da si se pokajala!:P
    Shvatila si da se svi moramo ujediniti pod parolom ''ŽELjA NAM JE SAMO JEDNA, DA FAŠISTA VIŠE NEMA'', iako mi sociologiziramo a ti spasavaš Srbiju bele kuge popravljajući ''partnerske odnose'', iako smo mi crno-beli a ti u tehnikoloru!:D

    I za kraj desetka!:)
    10. Dajte da ovo završimo duhovito, u miru. Giv pis a čens i te fore. U pomoć pozivam Maru Veljković, borkinju i pesnikinju:

    EVA I ADAM

    Jednoga dana u rajskom vrtu, dok je šetala, Eva je pozvala Boga...
    "Bože, imam veliki problem!"
    "O čemu je reč, Evo?"
    "Znam da sam stvorena tvojom zaslugom, kao i ovaj rajski vrt prepun predivnog cveća kojim se šetam. I sve ove prekrasne životinje koje me okružuju, pa i ta smešna zmija ovde... ali ja jednostavno nisam srećna!"
    "Zašto nisi, Evo?"- stiže pitanje sa nebesa.
    "Bože, usamljena sam! Već su mi dojadile i ove slatke, fine jabuke..."
    "Pa, Evo, u tom slučaju imam rešenje za tebe! Stvoriću muškarca za tebe!"
    "A šta je to muškarac, Bože?"
    "On će biti simpatična karikatura, sa mnogo loših navika...lagaće, varaće, biće ponekad i vulgaran, sve u svemu - zagorčavat će ti život! Ali i ubiti dosadu! Biće veći od tebe, ponosan, arogantan, brz, voleće da lovi i ubija životinje. Izgledaće smešno, rašće mu dlake po licu... al eto, pošto si se žalila da ti je dosadno uz sve to napraviću ga tako da zadovolji... i sve tvoje fizičke potrebe, razumeš? Biće detinjast, voleće da se tuče, tera glupu loptu po travi... Neće biti previše pametan, pa će mu trebati tvoji saveti s vremena na vreme..."
    "Zvuči predivno!" reče Eva, i ironično nadigne obrvu: " U čemu je caka, Bože?"
    "Možeš ga dobiti samo pod jednim uslovom!
    "Kojim??"
    "Kao što rekoh, muškarac kojeg ću ti stvoriti biće ponosan i arogantan, voleće pomalo i samoga sebe... i to je razlog zbog kojeg ga moraš uveriti da je on stvoren pre tebe! Al, zapamti, Evo... to što si sad čula - nek ostane tajna među nama, ženama!"

    ОдговориИзбриши
  4. Udaj se za mene... :)
    Salu na stranu.
    Ne samo da se slazem sa tobom, nego mislim da bismo mogli da cutimo i da se, pritom, savrseno razumemo.
    Svaka ti cast. Ako ti treba neko ko sa humorom i pozitivizmom gleda na sve ovo, lako me je pronaci. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ete ti ga, na kraju i bračne ponude.
    Ne znam baš,
    ''Ana, ti dobro znaš,
    to što mi radiš
    je zabranjeno kod nas''
    i te fore...:D

    ОдговориИзбриши